02.03.2012

La segunda evaluación


På onsdag fikk vi karakterene fra det andre trimesteret. Så nå er det bare ett igjen dere. Ellers så har det ikke skjedd så veldig mye spesielt denne uken, uten om at denne uken også har gått skikkelig fort! Ukene bare løper fra meg, det føles ikke lenge siden det var fredag sist. Jeg begynner å bli bekymret for at noen har skrudd opp hastigeheten her.

Ja også var det karakterene da. Siden det var veldig vansklig å legge ut bilde av de så skriver jeg det bare her.

Muntlig engelsk-10
Økonomi-6
Geografi-7
Spansk historie-9
Filosofi-8
Spansk-5
Engelsk-8
Matte-9
Så det betyr altså da, mine damer og herrer at jeg sto i alle fagene. Juhu, applaus takk! Hvis noen er litt uvitende så kan jeg informere om at karakterskalaen er fra 1 til 10.

Da blir man glad!
Jeg er fortsatt i full krig med økonomi læreren min. Hat over henne! (selv om jeg ikke strøyk i økonomi(!!!!!!)) På mandag skulle vi levere inn et sammendrag av et kapitel som vi holder på med i økonomien. Når jeg da kom pliktoppfyllende som jeg er med sammendraget på morgenen så ville hun ikke ta det siden jeg hadde skrevet det på data. Hvem sa noe om at vi ikke kunne skrive på data? Lever vi ikke i 21århundre kanskje? Seriøst, jeg trodde jeg skulle sprenge av sinne. "Jeg liker ikke datamaskiner" var kommentaren jeg fikk. Så da måtte jeg skrive det for hånd i steden for. Jeg greier ikke utrykke mitt sinne, men jeg var ganske så sint ja...
Bildet er dedikert til økonomilæreren.

I dag så hadde jeg en framføring for geografi klassen om Norge. Hadde laget en Power Point med masse bilder, kart, grafer og jeg vet ikke hva. Så nå får i mye besøk Norge. Spanjolene er herved forelsket i Norge, oppgave fullført.
Heia Norge!
Nå skal jeg løpe på dans, før turen går til Javi for å spille poker og se film. Fin fredag alle sammen :)

Besitos Maria :)

4 kommentarer:

  1. WOW så bra karakterer! :D Flinking! Høres ut som om du har en litt merkelig økonomilærer.. Men hold ut, ikke la vedkommende ødelegge resten av oppholdet :) Det er ikke mye igjen nå. Husker jeg begynte å følge bloggen din i september, tror jeg det var... Det virker så kort tid siden! Når kommer du hjem?

    Jeg er i Grimstad hele juli og har planer om å ligge på stranden sånn ca hver eneste dag det ikke regner, så håper du kommer ned en dag eller tre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Tiden har gått utrolig fort, det er i alle fall helt sikkert! Hjemreise dato er ikke helt bestemt enda men i begynnelsen av sommeren en gang :) Du ser meg nok på Sandum!! :)

      Slett
  2. Går du 1.bach eller 2.bach? Hvordan har skolen vært, og veien å gå fra å ikkje kunne språket til nå å stå i alle fagane?

    SvarSlett
  3. Kjempefortjent Maria!! Så gøy at du får så utrolig gode karakterer, stolt av deg <3 Kleeem!

    SvarSlett