18.03.2012

LMFAO y Far East Movement

Jeg dro tidlig hjem fra skolen på fredag for å gjøre klart til konserten. Jeg bakte cookies og laget bocadillos som vi kunne kose oss med mens vi ventet i køen og hørte på LMFAO for å få opp stemningen. Når Miriam kom hjem fikk vi plutselig fikk vi veldig dårlig tid, som alltid, og måtte stelle oss i en fart. Vi dro først til Marina og derretter videre til Madrid.

 I Madrid møtte vi Helena og noen venner av henne, så dro vi alle sammen for å stille oss i kø.

Du skulle kanskje tro at det var kjedelig å stå to og en halv time i kø for å komme inn på konserten, men tiden gikk veldig fort. Med musikk, masse bilder, fine folk og cookies selvfølgelig.




Før vi visste ordet av det var vi klare for å gå inn.



Når vi fikk vite at Far East Movement var oppvarmingsartist ble ikke akkurat kvelden så veldig mye værre for å si det sånn! For en stemning dere! Det var bare en helt fantaksisk opplevelse, hele stadioen ristet og når de begynte på "Like a G6" trodde jeg stadioen skulle renne over av energi og danseglede, jippi. Etter en liten pause kom LMFAO opp på scenen, og publikum tok om mulig enda mer av. "Party rock" ingen tvil.

Un besito Maria

1 kommentar:

  1. OMG, har ikke fått med meg at du har vært på Konsert!!! OMG så heldig du er!! Moro for deg å bo nærme hovedstaden, da det skjer mye der!! Såg dødsgøy ut :D Driver på å leser aaaalt jeg har gått glipp av på den"ikkenorskemåneden" min nå. Hehe :-)

    SvarSlett