21.03.2012

Miercoles

I dag hadde jeg historieprøve, UTEN ordbok.. Det gikk dårlig men men. Orker ikke bry meg er så sykt lei. Har aldri vært så lei av skole. Skole er jo egentlig greit det, bare ikke når det er så alt for mye av det. På fredag har jeg filosofiprøve, i Kant.. Han er en smart gammel gubbe, styggingen.. Også på mandag så har jeg lenguaprøve. Hvis jeg står på den så består jeg dedt faget. Sååå da er det bare å pugge pugge pugge. Jeg er så lei lei lei. I dag burde jeg vel egentlig lest filosofi, men i steden sitter jeg her å skriver blogg. Flink Maria, veldig bra.

I tillegg til alt dette så REGNER DET. Seriøst det regener aldri her. Årh, bare min uflaks... (i tillegg så var det iskald her i dag....)

Dagens hødepunkter (bare for å være litt positiv)
- Vi så film i filosofien, som var gøy, ikke bare sånn kjedelig filosofi film.
- Vi hadde god middag NAM
- Nå drar jeg snart på dans
- Gabriela har akkurat sendt meg gave i posten! Jippi.
- Jeg fant akkurat en skikkelig fin sang på spotify.
Jeg teller ned.
Her handler det om å være positiv dere. 5 skoledager igjen til påske. 24 skoledager igjen av hele skoleåret.
Besitos Maria :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar