25.03.2012

Norskbesøk

Denne helgen har jeg hatt norskbesøk. Kristine som er utvekslingsstudent og bor i Madrid kom hit for å sove over. Det var utrolig koslig, og deilig og snakke norsk.Først dro jeg inn til Madrid og hentet henne, før vi tok bussen tilbake. Nå hadde det seg sånn at jeg hadde så utrolig lyst på eplekake, så da dro vi på butikken for å kjøpe epler. Vi dro også innom videokiosken for å leie en film, endte opp med "Going the distance" skikkelig jentefilm. Så koste vi oss med film, kake og selvfølgelig påskeegg som min herlige Gabriela har sendt til meg.

Dagen i dag gikk med til en liten tur, flinke jenter som gjorde lekser sammen og en fin film :)

Kristine tar seg en liten pause...
... fra dette
 Håper alle har hatt en fin søndag :)

Besitos Maria :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar