03.04.2012

Påskeferie

Etter en forferdelig matteprøve på onsdag som gikk rett vest, så dro vi sammen med noen folk fra en annen skole til Marajadonda for å spise på en rasturant som hadde tilbud på en euro for en baguett. Vi ble der en stund før vi tok turen til Mcdonals og kjøpte en Mcflurry <3 Så dro vi hjemover, og når jeg kom hjem snakket jeg med mamma på skype <3



På torsdag fikk jeg endelig påskeferie, det var skikkelig deilig. Kunne vært bedre i og med at vi fikk et tonn med lekser, men jeg klager ikke (bare litt). Vi begynte ferien tidlig pga streik, som ikke bare gjaldt lærerene men hele befolkningen (de som jobber i staten), egentlig kan jeg ikke si jeg merket så mye til det, bortsett fra at det var noen TV kanaler som var stengt, og at det ikke var skole. Dessuten så gikk det nesten ingen busser, så derfor ble dagen tilbragt hjemme. Den bestod av joggetur, rydding av rommet, en tur til sentrum for å ordne noen små ærend og Alice i eventyrland framført av Allegro Ballettstudio. Flinke flinke dansejentene mine, dere er så flinke, gleder meg skikkelig til å danse med dere igjen neste år. Ingenting er som Allegro dere!

På fredagen så dro jeg med noen venner til et kjøpesenter for å hjelpe til med å kjøpe bursdagsgave til Miriam. Jeg kjøpte ikke noe siden jeg allerede har gave. Gleder meg så til å gi den!
Man er ikke voksen før man tørr og være barnslig
På lørdag dro vi inn til Madrid på piknik og shopping. Vi gikk opp til Retriro som er den største parken i Madrid. Satt oss ned der med Tortilla de Patata og Sjokoelade muffins som jeg og Miriam hadde laget. Etter vi hadde spist litt, lekt litt, og sladret litt gikk vi for å se oss rundt i butikkene. Det er aldri feil! Til slutt ble vi som de siste jaget ut av butikken, da klokken slo 10, også gikk vi for å ta bussen hjem. (bilder fra den dagen kommer!)

Søndag var en fin dag for soling, litt lekser og skypedate.
Frokost




Middag på terrassen i bikini
Mens i går dro vi ut på Hollywoods for å feire bursdagen til Miriam. Den skal feires på fredag også, men siden Ines ikke er hjemme, bestemte vi oss for at to feiringer ikke gjorde noe.
Min fine
Bare fordi jeg har på meg høyeheler
Når man venter på bussen..


Hollywood!
 
Gaver!!
Herlige

Det har vært noen kjempe fine dager. I dag drar jeg inn til Madrid for å møte Kristine og en venninne av henne, vi skal på shopping og spise på tapas resturant. I morgen er det Real Madrid kamp, jippi! :D

Livet er bra. Besitos Maria :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar