20.04.2012

treeeeeeigt

Denne uken har gått seint. Det tror jeg aldri har skjedd her nede før. Hele uken har jeg vært overbevist om at det var fredag og ikke bare mandag, tirsdag, onsdag eller torsdag. Også i dag når det endelig var fredag, jo da var hodet mitt innstilt på lørdag, og på å sove lenge. Denne uken har jeg hatt økonomiprøve og filosofiprøve. Dødligkjedelig, i alle fall økonomi, har aldri vært min streke side det der.. haha.. Så bortsett fra det så har det ikke skjedd noe gøy denne uken, bare en vanlig uke i Spania. Kjedelig å høre om? Ja det kan jeg tenke meg, så derfor skal jeg ikke kjede dere mer med det (punktum) .

Jooo, en ting som dere må prøve, seriøst verdensbeste kombinasjon. Jeg og Miriam er helt frelst. Okei du tar vanilje is, oboypulver og nutella. NAM, men bare i helgen dere! Hvilken dag er det i dag? Jooo, endelig fredag :D Høhøhø..
Fikk bankkortet mitt denne uken :D Tusen takk verdensbeste pappa <3
Ja også en ting til: bare en uke til jeg reiser til CADIZ!!!
Un besito Maria :)


2 kommentarer: