15.04.2012

Cadiz y Marbella

Hei på alle dere :) 

Ville bare informere om at nå har jeg bestilt tur til Cadiz den 27. april. Det er, skal vi se, så mye som, 12 dager til! Gleder meg skikkelig, det blir så gøy :) Som om jeg ikke er heldig nok å får møte mine fine utvekslingsjenter i Cadiz, så kommer det på mandag noen fine folk og henter meg i Cadiz, og tar meg med til Marbella. Mamma, Robert og Mats har bestilt tur ned til Spania, så fra mandag til onsdag skal jeg være med dem. Det blir så utrolig bra, snakk om å få i pose og sekk. Jeg kan ikke helt skrive ned hvor mye jeg gleder meg, så jeg tenkte jeg skulle ta et bilde, for å vise det. Men siden jeg akkurat har kommet ut av dusjen, det er søndag, og jeg ikke ser ut, så tror jeg vi dropper det. Også får dere heller bare tro meg når jeg sier at jeg gleder meg som en liten unge på julaften. I tillegg til å møte mine kjære, skal jeg få se havet, dere aner ikke hvor mye jeg savner sjøen. Har ikke sett havet siden vi var i Barcelona, siden desember. Det er lenge siden det! Igjen, jeg gleder meg!

Først til Cadiz

Så til Marbella
Dette blir så absolutt ikke feil dere!
Besitos Maria :)

1 kommentar:

  1. Kan skjønne godt at du gleder deg! Heldig som skal til Marbella og møte familien din også :))) Gleder meg sykt til å henga med deg igjen Maria ! Stoort bamsekyss <4

    SvarSlett