04.05.2012

Cadiz

Ååå jeg hadde en kjempe fin lang weekend, tenkte jeg skulle dele den opp i to innlegg, først et fra tiden min i Cadiz, også et fra Marbella. Så da var det bare å sette i gang.

På fredag tok jeg toget ned til San Fernando hvor Dina bor, jeg kom fram i 23.30 tiden, og da stod Dina og ventet på meg. Det var så godt å se henne igjen. Vi dro ut en liten tur, og ble sittende ute, på en bro og snakke en stund, før vi dro hjem til henne for å legge oss.
Dina fina
 På lørdagen så dro vi først inn til Cadiz, for å møte Tine der. Dere kan tro jeg tok av i bussen når jeg fikk se havet, som jeg ikke hadde sett siden desember.
Havet!!!

Plaza de España i Cadiz

 I Cadiz fant vi oss en fin liten resturat hvor vi spiste tapas til frokost sånn i 3tiden.
Tapas-frokost

 Etterpå tok vi oss en is, før Tine kom og vi gikk litt mer rundt i Cadiz for å se.


guapaaaas



Os quiero!

Selvdigger bilde
 Så dro vi hjem til Dina igjen for å lage taco og eplekake til vertsfamilien hennes, før vi vendte nesen tilbake mot Cadiz, hvor vi møtte Kristine og tilbragte natten, før vi tok taxi hjem på morgen kvisten
Matlaging på gang

Bussen er gøy
<3
På søndagen dro vi til Santi Petri som ligger i Chiclana som er en liten by ved siden av Cadiz, der dro vi ut å spiste med Tuuli og Kristine.

Kristine og meg :)




Etter deilig mat, dro vi ned på standen nedenfor leiligheten som Tuuli og Kristine leide, der tok vi masse gøye bilder, og hadde det kjempe fint, før vi dro hjem til Dina igjen.




"I left my heart in Cadiz"
Så var det mandag, og klart for å møte mamma, Mats og Robert. Først så dro jeg og Dina og spiste churros, mens vi ventet, så kom Tine, fortsatt ingen familie. Vi ble stående en stund på Plaza de España hvor vi hadde avtalt å møtes, og til slutt kom de endelig. Var kjempe herlig og endelig se dem igjen etter 8mnd.


Vi venter og vi venter..

Endelig <3


 Etter det etterlengtede møtet dro vi alle sammen for å spise på resturant før det ble litt shopping, og litt sightsing.


Mamma <3


Mamma, Mats, Robert, og jeg satt så nesen mot Marbella, og jeg måtte si hade til mine fine utvekslingsvenner, godt å vite at vi møtes i sommer :)

Fortsettelse følger :)

Un besito Maria :)

1 kommentar: