05.05.2012

Marbella


Når vi forlot Cadiz, tok vi kyst veien til Marbella, på veien kunne vi se Gibraltar og helt over til Afrika. Vi stoppet i Marbella sentrum for å spise middag der.
I bilen
Fine Marbella, vil absolutt tilbake
 Dagen etter ble brukt ved bassenget i hagen, i et super deilig vær. Til lunsj så laget jeg tortilla de patata som er en veldig typisk rett.

Bassengkos
<3
Lunsj
På ettermiddagen gikk mamma og jeg ned til standen, kjempe fint, og der ble det litt bilder, før vi dro hjem for å stelle oss, før vi dro ut å spiste kjempe god mat på en resturant rett ved stranden :)




På onsdag hadde vi en fin frokost, før vi dro til flyplassen, ettersom flyet til Norge gikk noen timer før mitt fly ble jeg sittende å vente en stund på flyplassen, men jeg koste meg med Starbrucks og en god bok som jeg kjøpte. Når jeg kom hjem var jeg ganske død og litt halvsyk så torsdag ble tilbragt i senga.

Hadde en så utrolig fin tur, tenk at man kan ha så mye gøy på så kort tid. Fine venner, fin familie, fin helg.

Og nå er det jammen meg helg igjen, men denne helgen i motsetning til den forrige blir tilbragt med øving til prøver neste uke. Det er godt at jeg bare har tre skoledager igjen, med tre eksamener. Senere har jeg to eksamener til, men da trenger jeg bare dra å ta dem så kan jeg gå hjem igjen. :)

Håper alle får i alle fall en nesten like fin helg som jeg hadde forrige helg.
Ung besito Maria :)

2 kommentarer:

  1. Kjempeherlig familie du har Maria :-) Det var så koselig å møte dem!

    SvarSlett
    Svar
    1. :-) det var så bra at dere kunne være med!!

      Slett