12.05.2012

Por fin!

På onsdag hadde jeg min siste skoledag!! Endelig er jeg ferdig, eller det vil si ikke helt feridg siden jeg har en examen på tirsdag, men jeg trenger bare å komme for å ta den også kan jeg dra igjen. Det er skikkelig deilig å vite at jeg aldri kommer til å gå i 2. bachillerato i Spania igjen. Aldri igjen.

Som om ikke dette var toppe av lykke så har det også vært utrolig fint vær her de siste to dagene, og sånn ser det ut til å fortsette. På onsdag la meg ut på terrasen etter skolen, og slappet av i solsteken.

På torsdag dro jeg til Madrid for å møte Kristine og Ylva. Vi hadde en kjempe fin dag sammen. Først leide vi en båt i Retriro parken, før vi dro på en typisk spansk resturant og spiste masse tapas retter. Derretter skulle vi prøve å finne en park med en vannfontene hvir vi kunne bade, men det viste seg å være veldig vanskelig, så vi endte med en litt for lang oppdagelses tur i 30grader. På veien stoppet vi på en liten cafe hvor vi hadde noe å drikke, før vi endelig kom frem. Og når vi kom frem så virket ikke fontenen en gang, fordi de holdt på å fikse den. Nedtur, men vi tok det med godt humør, og la oss til for å sole oss litt istenden. Når vi hadde vært der en stund sa jeg hade til mine fine jenter, før jeg tok metro/buss hjem, og kom akkurat tidsnok til å rekke dansingen. En perfekt dag!





Turister!

Ylva er skikkelig glad for at vi skal spise ogsånn.

Venter på tapas


 Un besito Maria :)

2 kommentarer: