08.04.2012

El cumple de Miriam

På fredag hadde Miriam bursdag, hun ble 18. Når klokken slo tolv gikk jeg inn til henne med gave og bursdagssang. Hvis noen lurer så var gaven fra meg til Miriam en tur til Norge i sommer. Gleder meg skikkelig allerede, og hun ble kjempe glad. Tror vi gleder oss nesten like mye begge to!

På kvelden så skulle jentene komme over på middag, men til slutt var det bare Helena, Marina og Ronte som kunne. Miriam og jeg laget snickerskake før på dagen, som ble skikkelig fin, og utrolig god. Når jentene kom stelte vi oss først sammen og snakket med Laura på skype for å ønske henne gratulerer med dagen, før vi laget pasta og hvitløksbrød. Når vi hadde spist dro vi etterhvert ut på byen. Det ble en veldig bra kveld, som endte med at vi spiste de siste kakerestene mens vi så på Greys Anatomi til ut på morgenen. Tror vi kom hjem ca i 3 tiden så jeg var ganske stolt av meg selv da jeg greide å holde øynene oppe for 3 episoder av Greys Anatomi etter det..
See så fin kake!

hahahahaha

Pasta, hvitløsbrød og mine fine <3

Bursdagsbarnet


Un besito Maria :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar